zaterdag 27 december 2008

Scrapdelight Extra

De Scrapdelight Extra is uit en er staan weer erg leuke dingen in!!! Ga em gewoon even lekker bekijken zou ik zeggen :) Inmiddels kan ik dan ook de dingen laten zien die ik daarvoor gemaakt heb....




Als sinterklaaskadootje had ik deze lay-out gemaakt voor vrienden van ons. De foto stond al lang te wachten, ik kon nl. niet het juiste papier vinden. Ik ben echt een mieperd als het gaat om de juiste kleuren:) Maar gelukkig kreeg Michelle dit papier in de winkel en het was het wachten waard!

7 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Erg mooie LO's! Vooral de laatste vind ik super!

Chantal zei

Erg mooi, vooral happy together springt er uit. Super!

Petra zei

heel mooie Lo heb je gemaakt

Monique zei

Alles is weer even mooi.

Wendy Schoonhoven zei

Je viltboekje is zo leuk, en de rest natuurlijk ook!!xxxWendy.

Je@net zei

Wat een leuke projecten Wilma! Super zeg!

Peet zei

Supermooie creaties, Wilma!!! Het viltboekje vind ik geweldig!!!