dinsdag 19 augustus 2008

Kazan #7 and Dreamer

Deze kaart heb ik gemaakt nav de sketch van Kazan op 2sketches4you. Het blijft elke week weer spannend om te zien welke sketch er nu weer gemaakt is!
I made this card for Kazan's sketch on 2sketches4you.




Deze canvas heb ik gemaakt als opdracht voor de Scrapdelight Extra. Het mocht een vrij project zijn en ik ben gek op deze foto van Jari! Mooi gedaan Petra:)
De ondergrond is geverfd en na het drogen bewerkt met glimmermist. Het was een beetje oefenen om het mooi te krijgen, maar het resultaat is er dan ook naar! De titel is van chipboard en ook bewerkt met verf en glimmermist. Inmiddels staat de canvas te pronken bij oma op de kast:)

I've made this canvas for the Scrapdelight Extra. It has to be a free project en I absolutely love this foto of Jari (he is my nephew)! Well done Petra:)
I've worked with paint and glimmermist. I had to practice a while, but I do like the result! The title is made of chipboard and there I also used paint and glimmermist.

16 opmerkingen:

anja curvers zei

Je kaartje is prachtig Wilma maar je canvas OMG I'm in love. Deze vind ik dus echt het einde alles klopt gewoon de foto de embellies het is een prachtig geheel en kan me voorstellen dat hij staat te pronken.

Marjan zei

Dreamer is prachtig! ik had m even uitvergroot om m goed te kunnen bekijken. Geweldig!

Unknown zei

Love your card that frame is gorgeous! Nice work Wilma :)

Anoniem zei

Prachtige kaart !! Maar je canvas is ongelofelijk super !! Zo mooi !!
Groetjes Berdien

Judy Beeksma zei

Great work with the sketch!!

Anoniem zei

Gorgeous!! Wow! Thanks for playing along with 2S4Y this week! :)

ohradiogirl zei

This is nice. I like the label on the card. I just love the frame - the colors and the embellishments too.

Hanneke van der Linde zei

Je kaart ziet er weer goed uit maar je canvas is ook super zeg!! Geweldig mooi!

XxX

Joke zei

Van mij niets dan lof. Gave kaart en ik ben ook weg van je canvas. Prachtig.

Joke

Kath Stewart zei

fabulous card for the sketch but I am in love with that beautiful frame
Kath
xxxxx

Ingrid zei

Leuk kaartje en PRACHTIGE canvas. Echt heel mooi gedaan!

Peet zei

Je kaart is prachtig Wilma!!! en je canvas is helemaal wauwww!!!

Lea L. zei

Very pretty card...I love the colors! Great job with the sketch!
~lea

Janny zei

woooooow ik vind je canvas geweldig mooi en de kaart natuurlijk ook!

Monique zei

Wat een leuke kaart en die canvas, wauw echt prachtig gewoon. Heel erg mooi.

Je@net zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Wilma!! En het canvas is helemaal mega super prachtig!!
Fijn weekend!!