zaterdag 2 februari 2008

Veel!

De nieuwsbrief van Scrapdelight en de Scrapdelight Extra zijn on-line, dus is kan mijn werkstukken laten zien!
Deze mooie buik is van mijn schoonzusje! De layout is gemaakt voor de Counting Up #2 van Scrapdelight. 2 foto's, 2 woorden, 2 bloemen, 2x cardstock, 2x papier van 2 verschillende merken, 2x stitchdraad en 2 doodles!


Deze wekpotjes zijn voor het thema: liefde (hoe kan het ook anders voor februari :)) Het is de bedoeling dat we er briefjes in stoppen met daarop dingen waar we blij van worden als de ander ze doet. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ze nog steeds leeg zijn......!


Van wat restjes nog een lief kaartje met een Magnoliaatje.

Ook deze lo is gemaakt voor het thema liefde.
"Thirteen" is gemaakt nav een sketch en ook "She's my mom" is van een sketch.



En dan hebben we nog onze Wout! Hij is vrijdagavond geslaagd voor z'n zwemdiploma B!!! Hartstikke goed jochie! Dat was dan de laatste van 4 die heeft leren zwemmen en ik kan je wel vertellen dat ik blij ben dat ik niet meer 2 keer per week naar het zwembad hoef!!!

Verder heeft Klaudia vrijdag een botsting gehad met een andere fietser. Voor zover nu bekend vertikte hij het om aan de kant te gaan (zij fietsten met z'n 3en) en ging stilstaan op het fietstpad. Klaudia knalde tegen hem op en vloog over het stuur. Ze heeft een fractuur in de kop van haar ellepijp (vlak bij haar elleboog) en er moet een nieuwe voorvork in de fiets. Leuk, zoals ze tegenwoordig met elkaar om gaan......... We gaan proberen te achterhalen wie de jongen was en dan maar eens met die ouders praten.....Klaudia heeft nog flink last van haar arm. Het is gehoekt gegipst en het is natuurlijk hartstikke zwaar. 's Nachts slikt ze een flinke pijnstiller en dan kan ze toch "gewoon" slapen.
Nou, het was een hele lijst deze keer! Bedankt voor het lezen en een fijn weekend!!

4 opmerkingen:

Janny zei

wat een gave dingen heb je gemaakt Wilma! en beterschap voor je dochter hoor, pfff wat zal dat een pijn doen!

Je@net zei

Wat een supergave projecten Wilma!! Fantastisch joh!!
En beterschap voor Klaudia hoor!!

Ingrid zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt, Wilma. Ik zag al het een en ander voorbij komen in de nieuwsbrief. Gefeliciteerd voor Wout! Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je niet meer naar het zwembad hoeft. Ik geniet even van een paar weekjes rust, maar binnenkort kan ik met de jongste naar het zwembad. Beterschap voor Klaudia. Hoop dat ze wat minder pijn heeft.

Peet zei

ohh, dat ziet er allemaal super uit, Wilma!!!